‪Google+‬‏
57 در ایستگاه دوازدهم، مجلس در ایستگاه دهم :: ماهنامه تحلیلی - تبیینی 57 ماهنامه تحلیلی - تبیینی 57

ماهنامه تحلیلی - تبیینی 57




57 در ایستگاه دوازدهم، مجلس در ایستگاه دهم

سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۱۳ ب.ظ

ماهنامه 57 در آستانه برگزاری انتخابات های دهم مجلس و هفتم مجلس خبرگان  به بررسی  جایگاه  مجلس و اهمیت انتخابات ان میپردازد .

مهمترین موضوعات بررسی شده در این شماره گزارش های تحلیلی از جمله "بررسی تاریخی جریان نفوذ در مجلس" ، "فراز و فرودهای مجلس شورای ملی از مشروطیت تا انقلاب اسلامی" ، مهمترین رویدادهای ادوار مجلس در جمهوری اسلامی" ،و نیز "اینفوگرافیک آمار ادوار مجلس"، "تاملی بر دوگانه نماینده دولتی – مردمی" ،گفتگو با باسابقه ترین نماینده مجلس مهندس باهنر" و "بررسی در راس امور بودن مجلس در کشور های دیگر "  می باشد.

در دیگر بخش های این شماره به "شفافیت مالی مسئولین و قوانین آن"و "همچنین  بازخوانی اتفاقات مهم مجلس خبرگان" پرداخته می شود.

بخش گزارش این شماره از 57 نیز به بازتاب فعالیت ها و برنامه های تشکل ها در ماه اخیر میپردازد.

نشریه «پنجاه و هفت» به مدیرمسئولی صادق احمدی و سردبیری محمدحسن صادقپور به همت قرارگاه شهید باقری تهیه و منتشر می شود. به منظور دریافت ماهنامه 57 و گرفتن اشتراک شماره های بعد می توانید به بخش اشتراکات سایت این نشریه به آدرس mag57.ir مراجعه نمایید.

مرکز رسانه ای پنجاه و هفت همچنین از عموم دانشجویان و فعالین رسانه دعوت می کند برای پیگیری آخرین محصولات مرکز رسانه ای پنجاه و هفت شامل، ماهنامه، روزنامه، بسته های پشتیبان و نیز ارائه نشریات دانشجویی مهم کشور به کانال تلگرامی این مرکز به آدرس telegram.me/mag57online بپیوندند.

 

+ دانلود فایل PDF

۹۴/۱۱/۲۷

ارسال دیدگاه:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">