‪Google+‬‏
پنجاه و «هفت سین» منتشر شد + لینک دانلود :: ماهنامه تحلیلی - تبیینی 57 ماهنامه تحلیلی - تبیینی 57

ماهنامه تحلیلی - تبیینی 57




پنجاه و «هفت سین» منتشر شد + لینک دانلود

جمعه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۲۲ ب.ظ

در آستانه شروع سال جدید ویژه نامه نوروزی نشریه تحلیلی –تبیینی«پنجاه وهفت » ازمحصولات مرکز رسانه ای ۵۷ قرارگاه شهید باقری سازمان بسیج دانشجویی با عنوان «پنجاه و هفت سین» و در 96 صفحه منتشر شد. 
 در این ویژه نامه که سیزدهمین شماره ماهنامه پنجاه و هفت نیز محسوب می شود ، گفت گو ها و آثاری از «حجت الاسلام محسن قرائتی» و «حجت الاسلام محمد رضا زائری» ، «دکتر سعدالله زارعی » ، «دکتر ابراهیم فیاض» ، «حمید داود آبادی» «جعفر دهقان» ، «محسن مقصودی» و ... مشاهده می شود.

 

 

 

در این شماره از نشریه، در قالب گزارش هایی سعی شده است تا تحلیلی از مهم ترین مسائل ایران و جهان در سال 94 به مخاطبین ماهنامه ارائه شود. مروری بر مهم ترین اتفاقات و رویداد های سال جاری و ترین های سال 94 از دیگر مطالب این شماره است.
ترین های سال 94 بخش دیگری از نشریه است که در آن برخی از مهم ترین رخدادهای سال مرور شده است. به نظر شما 57 چه کسی را به عنوان شخصیت سال و چه کسی را به عنوان منفورترین شخصیت برگزیده است؟ ناتوی سال، فست فود سال، بی تدبیرانه سال و... از دیگر ترین هایی است که 57 برای سال 94 معرف نموده است.
پنجاه و هفت سین، پرونده ویژه ای است که در این شماره از 57 می کوشد راه تعامل و معاشرت با اقوام و آشنایان را در نوروز بحث کند، به گونه ای که بتوانیم در این ایام از موضع یک انقلابی، در بحث ها و گعده ها مشارکت فعال داشته باشیم. 
 «سیاه، سفید و خاکستری» عنوان یکی از این مطالب این پرونده است که به چگونگی تعامل با اقشار مختلف در این ایام می پردازد. در بخش دیگری از این پرونده با عنوان «شبهه هایی برای گعده های خانگی»، سعی شده است به اهم شبهه های مطرح شده در دید و بازدید ها و گعده های دوستانه و خانوادگی به شیوه ای استدلالی، آماری و اقناعی پاسخ داده شود. 
«بررسی هشدار نفوذ جریانی در بیانات رهبر انقلاب در سال 94 » ، «گپ و گفتی عیدانه با هنرمندان» ، «گزارشی از حال و هوای دانشگاه ها در ایام انتخابات» ، «گزارشی از فعالیت های سازمان بسیج دانشجویی کشور در سال 94 » و « منتخبی از شماره های پیشین 57 » از دیگر قسمت های این شماره است. اما ویژه ترین مطلب این شماره به بازخوانی گفت و گوی تحریریه پنجاه و هفت با مرحوم «غضنفر رکن آبادی» دیپلمات سابق کشورمان که در فاجعه منا به دیار باقی شتافت اختصاص دارد.
در انتهای این شماره از پنجاه و هفت پیشنهاداتی در حوزه های فیلم ، کتاب و جزوه های آموزشی به منظور استفاده هر چه بهتر از روزهای پر فراغت نوروز ارائه شده است. 
 

لینک دانلود

۹۴/۱۲/۲۱

ارسال دیدگاه:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">