‪Google+‬‏
شماره پانزدهم منتشر شد :: ماهنامه تحلیلی - تبیینی 57 ماهنامه تحلیلی - تبیینی 57

ماهنامه تحلیلی - تبیینی 57




شماره پانزدهم منتشر شد

دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۳۶ ب.ظ

57 ویژه نامه امام مقتدر منتشر شد

 

ماهنامه «پنجاه و هفت» در شماره پانزدهم خود در ویژه نامه ای به موضوع  اقتدار در امام خمینی (ره) پرداخته است.

ویژه نامه با بیان تعریف قدرت در اندیشه و ادبیات سیاسی امام راحل به عنوان بنیان گـذار جبهه نوین حق در برابر باطل و تفاوت آن با مولفه های کلاسیک قدرت آغاز شده و در ادامه به بررسی اقتدار ایشان در حوزه های داخلی و بین المللی با بازخوانی مواردی چون صـدور فرمان ارتداد سلمان رشدی، قطعنامه 598 ،ارتباط با آمریکا و انتفاضه و ... می پردازد. در بخش دیگری از این شماره به موضوع تجزیه طلبان داخلی در ابتدای انقلاب و نقش امام در مواجه با تفرقه افکنی ها و شـیطنت کشـورهای منطقـه بـرای پاره پـاره کردن ایران مـورد بحث قـرار گیرد. گزارشی از درایت امام در شناسـاندن مسـیر انحراف دو تن از علمای دینی که به واسـطه عملکرد بیتشـان دچار انحراف شـده بودند نیز از دیگر مطالب این ویژه نامه است. در انتهای این شماره با مراجعه به فعالین دانشجویی در گذشته و حال ، ایده هایی به منظور احیـای تفکر و منش امام در دانشـگاه ها ارائه شده است.

شماره پانزدهم 57 با آثار و گفت و گوهایی با «حجت الاسلام احمد رضا حاجتی»، «حجت الاسلام حمید روحانی»، «منوچهر محمدی»، «نورالله قیصری»، «پیام فضلی نژاد»، «سردار مجتبی عسگری»، «حسین شیخ الاسلام»، «محمد صادق کوشکی»، «محمد ودود حیدری»و ... در 112 صفحه منتشر شده است.

مرکز رسانه ای پنجاه و هفت از عموم دانشجویان و فعالین رسانه دعوت می کند برای پیگیری آخرین محصولات مرکز رسانه ای پنجاه و هفت شامل، ماهنامه، روزنامه، بسته های پشتیبان و نیز ارائه نشریات دانشجویی مهم کشور به کانال تلگرامی این مرکز به آدرس telegram.me/mag57online بپیوندند.

 

اشتراک ماهنامه

دریافت نسخه پی دی اف

۹۵/۰۵/۲۵

ارسال دیدگاه:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">