‪Google+‬‏
نحوه استفاده از سامانه روزنامه الکترونیکی 57 آنلاین+ عکس :: ماهنامه تحلیلی - تبیینی 57 ماهنامه تحلیلی - تبیینی 57

ماهنامه تحلیلی - تبیینی 57




 

 

روزنامه الکترونیک 57 آنلاین محصولی از مرکز 57 قرارگاه شهید باقری است که به منظور همسو سازی و جریان سازی در سطح دانشگاه ها و نیز ارائه یک بسته خبری روزانه مناسب برای توزیع در دانشگاه و نصب در بردهای دانشجویی تهیه شده است.

یکی از امکاناتی که سایت در اختیار کاربران و فعالین تشکل های دانشجویی قرار می دهد، امکان ثبت لوگوی تشکل خود به جای شناسنامه روزنامه و دریافت خودکار روزنامه با آن لوگوی است است.

 

به منظور این کار مراحل زیر را طی کنید:

 

1. وارد سایت online57.ir شوید. این سایت هر روز یک صفحه خبری در اختیار شما قرار می دهد که البته در نسخه الکترونیکی، با کلیک روی هر قسمت از اخبار، می توانید جزییات خبر را مشاهده نمایید.

 

2. برای ثبت تشکل یا مرکز فرهنگی خود وارد قسمت ثبت نام شوید.

3. اطلاعات و لوگوی تشکل خود را بارگزاری کنید.

توجه کنید برای متناسب شدن ابعاد لوگو با زمینه ی در نظر گرفته شده، ابعاد لوگوی ارسالی خود را حتی المقدور روی سایز 83 پیکسل طول و 55 پیکسل ارتفاع) تنظیم نمایید.

* عکس خود را حتما به صورت jpg یا jpeg ارسال نمایید.

 

4.پس از ثبت نام باید حداکثر  24 ساعت منتظر بمانید تا اطلاعات شما توسط مدیریت سایت تایید شود. در صورت تمایل به تایید زودتر، با شماره تلگرام سایت که در انتهای مطلب آمده تماس بگیرید.

5. بعد از تایید، شما می توانید از این به بعد پس از ورود به سایت، با ثبت نام کاربری و رمز عبور خود، از قسمت آرشیو، رزونامه امروز یا هریک از روزهای قبلی را انتخاب کنید و پس از آمدن تصویر، روی آیکون «پرینت» یا «pdf» که در بالای تصویر قرار داده شده است، روزنامه را با لوگوی خود دریافت و توزیع یا نصب نمایید. با کلیک روی عبارت پروفایل کاربر، علاوه بر امکان ارسال یادداشت و خبر، می توانید لوگو و اطلاعات تشکل خود را نیز اصلاح نمایید.

*با توجه به متفاوت بودن تنظیمات پرینتر دستگاه های مختلف، توصیه می شود به جای پرینت مستقیم از روی سایت، ابتدا pdf نشریه را دریافت کنید و سپس فایل pdf را چاپ کنید.

*بسته به پرینتر، می توانید نشریه را رنگی یا سیاه و سفید چاپ کنید. توصیه می شود در صورت دسترسی به چاپگر رنگی، به منظور افزایش نمود بصری روزنامه آن را پرینت رنگی نمایید.

* پرینت فایل پی دی اف دریافت شده در ابعاد مختلف امکان پذیر است. در صورتی که به پرینتر با قابلیت پرینت آ3 دسترسی دارید، می توانید در این سایز روزنامه را پرینت بگیرید.

 

6. در صورت لود نشدن نشریه با لوگوی تشکل، دوباره صفحه را ریفرش نمایید و اندکی منتظر بمانید. جایگزین کردن لوگو با شناسنامه نشریه، اندکی زمان می برد و باید پیش از کلیک روی پرینت و یا pdf صفحه به صورت کامل لود شود.  توصیه می شود برای دریافت نشریه الکترونیک از اینترنت پر سرعت استفاده نمایید.

7. در کنار لوگوی شما (یا شناسنامه نشریه)، کد QR سایت قرار داده شده است، که با گرفتن نرم افزار بارکد خوان موبایل مقابل آن توسط هرفرد، به سایت اصلی روزنامه ارجاع می شود و فرد می تواند علاوه بر تیترها و سرخط های خبری آن روز که در نسخه پرینت شده قابل دسترس است، روی جزییات هریک از اخبار نیز کلیک کند.

 

 

با توجه به جدید بودن قابلیت به کار رفته، ممکن است با مشکلات و سوالاتی مواجه شوید یا خطاهایی در حین عملیات مشاهده شود.

در صورت بروز هرگونه مشکل فنی با شماره 09133693125 و برای پاسخ به سوالات با شماره 09186724070 تماس بگیرید. حتی المقدور مشکل خود را از طریق پیام تلگرام با این شماره ها مطرح کنید.

 
۹۴/۱۰/۰۱

ارسال دیدگاه:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">