‪Google+‬‏
شماره دوم ماهنامه «پنجاه و هفت» منتشر شد :: ماهنامه تحلیلی - تبیینی 57 ماهنامه تحلیلی - تبیینی 57

ماهنامه تحلیلی - تبیینی 57




شماره دوم ماهنامه «پنجاه و هفت» منتشر شد

چهارشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۱۶ ب.ظ
شماره دوم ماهنامه «پنجاه و هفت» تحت عنوان عصر امام بصورت ویژه نامه و در برگیرندۀ آثاری از حسن عباسی، احمد رهدار، آیت الله رهبر، آیت الله قائم مقامی، حجة الاسلام حسینی شاهرودی، حسین علایی، حجة الاسلام ذوعلم، عباسی سلیمی نمین، محمد حسین قدیری ابیانه، حسن حسینی و سایرین، منشر شده است.

دومین شماره ماهنامه تحلیلی - تبیینی «پنجاه و هفت» در قالب ویژه نامه «عصر امام» منتشر گردید. پنجاه و هفت به عنوان تنها ماهنامه سراسری دانشجویی کشور با رویکرد تحلیلی - تبیینی به تمرکز بر روی مباحث نظری در ابعاد فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی می پردازد.
شماره دوم ماهنامه پنجاه و هفت که بصورت ویژه نامه، تحت عنوان «عصر امام» منتشر گردیده است، به بازخوانی ابعاد شخصیتی و مدیریتی حضرت امام خمینی «رحمة الله علیه» بنیانگذار کبیر انقلاب، و حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب پرداخته است. 


پنجاه و هفت در این ویژه نامه «نظریه اقدام نامتقارن امام خمینی در سیاست خارجه» را موضوع گفتگوی خود با استاد حسن عباسی قرار داده است. و همچنین در گفتگوهایی با آیت الله رهبر و حجة الاسلام ذوعلم به بررسی و پاسخگویی شبهاتی در رابطه با مرجعیت فقهی آیت الله العظمی خامنه ای می پردازد. 


«الگوی یک تحصن دانشجویی موفق» از دیگر مباحثی است که در این ویژه نامه به آن پرداخته شده است. در این مبحث به نقش تأثیرگذار آیت الله خامنه ای در چگونگی شکلگیری و مدیریت اولین تحصن دانشجویی، در مقابل رژیم پهلوی پرداخته شده است. در بخش دیگر این ویژه نامه به واکاوی چگونگی مدیریت امام خمینی «رحمة الله علیه» در پیروزی انقلاب اسلامی، در قالب گفتگویی با دکتر احمد رهدار پرداخته شده است.

 

بررسی دوگانه عقلانیت انقلابی و عقلانیت ابزاری و تأثیر آن بر روند مدیریت حاکم بر نظام جمهوری اسلامی ایران از دیگر موضوعاتی است که در این ویژه نامه به آن پرداخته شده است. «ماهنامه پنجاه و هفت» در 138 صفحه و به قیمت 5000 تومان عرضه شده و از طریق دفاتر تشکل های دانشجویی کشور قابل تهیه است.

۹۳/۰۷/۰۲
۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۱:۳۲

محمد جواد خواجه وند

سلام علیکم
چطور میتونم این شماره رو تهیه کنم؟


به زودی نسخه های pdf شماره های قبلی در سایت بارگزاری می شود.

ارسال دیدگاه:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">