‪Google+‬‏
شماره پنجم ماهنامه 57 منتشر شد :: ماهنامه تحلیلی - تبیینی 57 ماهنامه تحلیلی - تبیینی 57

ماهنامه تحلیلی - تبیینی 57




شماره پنجم ماهنامه 57 منتشر شد

جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۵۵ ب.ظ

در این پرونده می خوانیم : «طیف دانشجویان مذهبی که اخیرا تغییر رشته میان آن ها "مد" شده است؛ چه قدر با نگاه ضرورت تحول آفرینی در حوزه علوم انسانی در این مسیر گام برمی دارند؟ شاید این تغییر جهت ها بیش از آن که بن مایه فکری عمیقی داشته باشد ما را یاد شخصیت اول سریال طنزی می اندازد که در مقام اعتراف به قرار گرفتن در موقعیت های غلطی که خود مسبب پیشامدن آن ها شده بود این جمله را به زبان می آورد : می اشتباهی ام!»

همچنین در این شماره در قالب پرونده هایی با عناوین «تشکل های بی شکل» ، «دانشجوی خواب آلود» ، «انفعال؛مطالبه؛اعتراض» به موضوعاتی نظیر آسیب شناسی عملکرد تشکل های دانشجویی دهه چهارم انقلاب، علل خمودگی و آسیب های روانی دانشجویان، معضلات خوابگاه ها و موانع برقراری نشاط سالم در جمع های دانشجویی ، فرهنگ مطالبه گری و اعتراض و... پرداخته شده است.

این شماره از ماهنامه پنجاه و هفت شامل آثار و گفتاری از: کامران دانشجو، رضا سراج، سید نظام الدین موسوی، محمدرضا حاجی بابایی، سیدعباس نبوی، حجت الاسلام حسین حلواییان، محمود بهمن آبادی، میکاییل دیانی، علی صدری نیا، ناصر باغستانی، مهدی فیض، علیرضا شفاه، عبدالصالح جعفری، محمد رمضان زاده و... است.

نشریه پنجاه و هفت، به همت قرارگاه شهید باقری سازمان بسیج دانشجویی کشور به صورت ماهنامه منتشر و در دانشگاه های کشور توزیع می گردد. علاقه مندان به تهیه این نشریه می توانند به دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه خود مراجعه نموده یا با روابط عمومی قرارگاه شهید باقری با شماره 02188381556 تماس حاصل فرمایند.

۹۳/۱۱/۱۰

ارسال دیدگاه:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">