‪Google+‬‏
شماره هشتم ماهنامه 57 منتشر شد :: ماهنامه تحلیلی - تبیینی 57 ماهنامه تحلیلی - تبیینی 57

ماهنامه تحلیلی - تبیینی 57




شماره هشتم ماهنامه 57 منتشر شد

يكشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۵۳ ب.ظ

 

ماهنامه 57 وابسته به قرارگاه شهید باقری بسیج دانشجویی کشور است و کوشش دارد تا در قالب پرونده هایی به تحلیل و بررسی موضوعات سیاسی و اجتماعی  کشور و همچنین مسائل دانشگاه و تشکل های دانشجویی  بپردازد.

در شماره جدید این ماهنامه پرونده های با عناوین :  از برادر محسن تا دکتر رضایی» ، «آتش در لانه روباه»، «کار ایرانی ، کارآفرین ایرانی» و «چگونه هلو چاپ کنیم؟» منتشر شده است.

در پرونده ی «از برادر محسن تا دکتر رضایی» به بهانه  پوشیدن دوباره  لباس سپاه توسط او ، علاوه بر گفت­وگوی اختصاصی با سردار دکتر محسن رضایی در مصاحبه و یادداشت هایی همچون «فرماندهی که استراتژی جنگ را متحول کرد»، «جوانگرایی در دوران دکتر رضایی»، «اختلافات تاکتیکی ارتش و سپاه در ایام دفاع مقدس»، «درستی یا نادرستی حضور نظامیان در عرصه سیاست» و... به متن و حواشی زندگی فرمانده سپاه پاسداران در ایام دفاع مقدس پرداخته است.

همچنین در پرونده «آتش در لانه روباه»، به بررسی و بازخوانی موضوع تسخیر سفارت انگلستان توسط دانشجویان در سال 90 که با حواشی بسیاری همراه بود پرداخته شده است. در پرونده «کار و کارآفرین ایرانی» نیز در گفت­وگو با برخی جوانان و کارآفرینان بسیجی راهکارهایی برای کارآفرینی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بررسی شده است. در پرونده «چگونه هلو چاپ کنیم» الزامات و بایسته های یک نشریه دانشجویی خوب در گفت و گو با فعالین فعلی و سابق نشریات دانشجویی کشور بررسی شده است.  

 

ماهنامه 57 با آثار و گفتاری از: محسن رضایی،  جواد منصوری، ابراهیم فیاض، مهدی فضایلی، حسین قدیانی، مرتضی حیدری، رضا امیرخانی، علی خضریان، مهدی رمضانی و برخی از فعالین تشکل های دانشجویی در 96 صفحه منتشر شده است. 

 

دانلود فایل PDF این شماره

 

۹۴/۰۴/۱۴

ارسال دیدگاه:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">